شهر مفتول

ساخت وبلاگ

 

 

مراکز معتبر فروش انواع توری فرنگی، سرندی و جوشی کجاست؟ در زمان خرید این توری‌ها به چه مسائلی باید توجه کنید؟ توری فلزی، محصولی کاربردی و مهم در زندگی ماست. انواع توری که شامل توری فرنگی، جوشی، سرندی، گابیون، پرسی، مرغی، حصاری و… است، در حوزه‌های مختلف از جمله ساختمان‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما مهم‌ترین کاربرد توری، ایجاد امنیت و حصارکشی در مناطق مختلف است. در این بخش قصد داریم در مورد مشخصات فروش توری فرنگی، سرندی و جوشی صحبت کنیم. این سه توری، سه مورد از محصولات مهم در میان انواع توری است. به منظور کسب اطلاعات جامع در خصوص این توری‌ها با ما همراه باشید.

فروش انواع توری فرنگی

توری فرنگی، از جمله توری‌های پرطرفدار و پرکاربرد است. از این رو مراکز زیادی اقدام به فروش انواع توری فرنگی می‌کنند. این توری با استفاده از مفتول گالوانیزه گرم یا سرد تولید می‌شود. از جمله مشخصات بارز این محصول، مقاومت عالی در شرایط آب‌وهوایی مختلف است. بنابراین در محیط‌های مرطوب با آسودگی خاطر می‌توان از توری فرنگی استفاده کرد. چرا که ضدزنگ و خوردگی است. این توری معمولا به صورت رول به بازار عرضه می‌شود. هر رول آن نیز 20 متر است.

انواع توری فرنگی شامل گالوانیزه گرم و سرد است. این توری از ابعاد مختلف تولید شده و چشمه‌های شش ضلعی دارد. کاربرد توری فرنگی بسیار گسترده بوده و در صنایع مختلف کشاورزی، دام‌پروری و ساختمان‌سازی از آن استفاده می‌شود.

اگر قصد خرید این محصول را دارید، حتما به مراکز فروش معتبر مراجعه کنید. لازم است بدانید این توری مزایای زیادی دارد. مقاومت و استحکام بالای آن سبب می‌شود تا در ساخت‌وساز در خصوص ساخت دیوارها مورد استفاده قرار گیرد. همچنین این توری از ظاهر مناسبی برخوردار است. بنابراین در فضاهایی که زیبایی اهمیت دارد، استفاده از این محصول کاربرد دارد. چشمه‌های توری فرنگی، با ابعاد مختلفی تولید می‌شود. در خصوص فروش این توری باید بدانید هر چقدر اندازه چشمه‌ها ریزتر باشد، وزن آن بالاتر رفته و در نهایت قیمت فروش توری فرنگی افزایش پیدا می‌کند.

فروش انواع توری سرندی

از جمله محصولاتی که در شهر مفتول به فروش می‌رسد، توری سرندی است. توری سرندی ظاهری شبیه به ورق مشبک دارد. این محصول از بافته شدن مفتول‌های مختلف به یک دیگر تولید می‌شود. چشمه‌های ایجاد شده در بین فضای خالی این محصول سبب انعطاف‌‌پذیری بالا می‌شود. در ساخ این توری نیز مانند توری مش، به منظور ایجاد استحکام و مقاومت بیشتر، مفتول‌ها به یکدیگر جوش می‌خورند. مهم‌ترین کاربرد این توری سرند کردن یا غربال کردن است. معمولا در فیلتراسیون و جداسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. فروش توری سرندی بر اساس جنس به سه دسته صورت می‌گیرد که شامل توری سرندی آهنی، گالوانیزه و فولادی است. هر یک از آن‌ها تفاوت‌های خاص خود را دارند و در ضخامت مفتول، روش ساخت و درصد کربن متفاوت هستند. بله منظور ایجاد حفاظ در درب و پنجره از این محصول استفاده می‌شود.

کاربرد توری سرندی تنها به این موارد محدود نمی‌شود. در پالایش نفت، حفاظت محیط زیست، کاغذسازی، هوافضا و… نیز از این محصول استفاده می‌شود. به منظور خرید توری سرندی باکیفیت، حتما با مراکز معتبر فروش توری سرندی آشنا شوید و سپس خرید کنید. قیمت توری سرندی، فاکتوری مهم در خصوص خرید و فروش این محصول است. قیمت توری سرندی با توجه به ضخامت مفتول، سایز چشمه، وزن توری و… متفاوت است. بنابراین قبل از خرید استعلام قیمت نیز داشته باشید.

فروش انواع توری جوشی

حال که با مشخصات فروش توری فرنگی و سرندی آشنا شدید، بهتر است با مشخصات فروش توری جوشی نیز آشنا شوید.  توری جوشی، نوعی دیگر از انواع توری فلزی است. کاربرد اصلی این محصول در ساختمان‌سازی است. به منظور ساخت این محصول، از سیم آرماتوربندی ( مفتول سیاه) یا گالوانیزه استفاده می‌شود. از جمله مشخصات رایج این توری، مقاوم بودن آن در برابر پوسیدگی، زنگ‌زدگی و خوردگی است. به طور کلی این محصول به استحکام و مقاومت بالا مشهور است. به همین علت در مصارف صنعتی و عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فروش توری جوشی به دو صورت رولی و برگی یا ورقی صورت می‌گیرد. مش رولی از وزن کمی برخوردار بوده و با روش گالوانیزه گرم یا سرد تولید می‌شود. این توری در رول‌های 30 متری تولید می‌شود. توری جوشی برگی، با ضخامت مفتول 3 تا 5 میلی‌متر تولید می‌شود.  از این توری به طور گسترده در خصوص مصارف صنعتی، ساختمانی، بهداشتی، مقاوم‌سازی بتن، تقویت کف سوله، مقاوم‌سازی کف و…. استفاده می‌شود.

 

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : توری فرنگی , توری سرندی , توری جوشی, نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 53 تاريخ : سه شنبه 28 / 6 ساعت: 20:32

بهترین ابزار برای ایجاد امنیت استفاده از توری و سیم خاردار است. انواع توری به دسته های مختلفی تقسیم می‌شود. در این میان توری حصاری و سیم خاردار به وفور برای ایجاد امنیت به ویژه در مناطق نظامی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به منظور نصب سیم خاردار نیز از محصولی به اسم پایه فنس استفاده می‌شود. قیمت روز توری حصاری، سیم خاردار و پایه فنس بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم.

قیمت روز توری حصاری

مشخصات خرید انواع توری حصاری  یا فنس به این صورت است که از مفتول گالوانیزه سرد یا گرم تولید می‌شود. این محصول در واقع ضدزنگ بوده و در میان توری‌های دیگر بسیار بادوام و باکیفیت است. ضدزنگ بودن توری حصاری سبب شده است تا در شرایط آب و هوایی مختلف بتوان از آن استفاده نمود. چرا که در برابر رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارد. این محصول با توجه به کارایی مطلوبی که دارد در سالن‌های ورزشی، تجهیزات نظامی و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از این محصول در موارد دیگر از جمله حصارکشی دور زمین، باغ، ساختمان و… نیز استفاده می‌شود. در واقع رایج‌ترین روش به منظور حصارکشی اطراف زمین توری حصاری است. این محصول به دو روش تولید می‌شود. یک روش اتوماتیک بوده و روش دیگر روش تولید به صورت دستی است. به منظور تولید توری حصاری به روش اتوماتیک، از مفتول گالوانیزه استفاده می‌شود. ضخامت مفتول گالوانیزه با توجه به نیاز مشتری تعیین می‌گردد. پس از آماده‌سازی مفتول، در صورت نیاز بر سطح آن روکشی قرار می‌گیرد. سپس در مجاورت هوای خنک قرار گرفته و در نهایت به بخش توری بافی منتقل می‌شود.

در روش تولید به صورت دستی تمامی مراحل فوق توسط دو نیروی انسانی انجام می‌شود. برای تولید فرآیند ساخت باید بگوییم که توری توسط یک موتور الکتریکی روی قالب مخصوص قرار می‌گیرد. اهرم مربوطه توسط یک فرد روشن می‌شود و مفتول گالوانیزه به دور قالب می‌پیچید. در نهایت فرم مورد نیاز را می‌گیرد و توری حصاری تولید می‌شود.

قیمت روز سیم خاردار

 

سیم خاردار محصولی است که در اطراف به وفور می‌بینیم. در میان محصولات مشابه، سیم خاردار رایج‌ترین محصول بوده و مناسب‌ترین قیمت را دارد. از این محصول به منظور ایجاد امنیت و حصار کشی در محوطه‌های خاص استفاده می‌شود. این محصول از سیم مفتول که نوعی فولاد نرم است ساخته می‌شود. به منظور حصارکشی از این محصول استفاده می‌شود. در واقع یک ابزار محافظتی است. از آن جایی که قیمت مناسبی داشته و وزن سبکی دارد، بسیار کاربرد دارد. ساختار اصلی آن نیز سیم فولادی با روکش گالوانیزه است. روکش گالوانیزه سبب مقاومت این سیم در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی می‌شود.

سیم خاردار به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که شامل سیم خاردار حلقوی و خطی است. هر یک از آن‌ها نیز کاربرد خاص خود را دارند. استفاده از این محصول ویژگی و مزایای زیادی دارد. مهم‌ترین ویژگی سیم خاردار نیز شامل ضد زنگ بودن آن، مقاومت و استحکام بالا در شرایط آب و هوایی مختلف، قیمت مناسب و سهولت در اجرا است. به طور کلی به منظور مهار کردن، تقسیم کردن فضا و مناطق نظامی از سیم خاردار استفاده می‌شود. برای اطلاع از قیمت سیم خاردار با شهر مفتول در ارتباط باشید.

قیمت روز پایه فنس

 

پایه فنس که با نام پایه حصار نیز معروف است، از آهن ساخته می‌شود. کاربرد پایه فنس تنها مربوط به نصب فنس یا توری حصاری نیست. از این محصول در نبشی، قوطی پروفیل، لوله، انواع سیم مفتول و …. نیز استفاده می‌شود. پایه فنس معمولا از استحکام بالایی برخوردار بوده و مقاومت زیادی دارد. در این میان از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. لازم به ذکر است این محصول به صورت تک شاخ و جفت شاخ نیز تولید می‌شود. از جمله مشخصات بارز این محصول این است که بر روی هر شاخک ۳ عدد سوراخ به قطر ۶ میلی‌متر وجود دارد. این سوراخ در واقع به منظور نصب سیم خاردار است. در واقع می‌توان گفت پایه فنس به منظور نصب سیم خاردار نیز استفاده می‌شود. پایه فنس به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که از جمله رایج‌ترین آن شامل پایه فنس نبشی سبک، پایه فنس نبشی سنگین، پایه فنس لوله گالوانیزه سرد، گالوانیزه گرم، پایه فنس لوله سیاه رنگ شده، پایه فنس لوله سیاه رنگ نشده و… است. به طور کلی پایه فنس در اندازه‌های ۴ یا ۱ ، ۱٫۴، ۱، ۵، ۱٫۲ اینچ و… تنولید می‌شود. ارتفاع معمول آن نیز حدودا ۱٫۵ تا ۳ متر است. جهت خرید پایه فنس در شهر مفتول با شماره 021-37556 در ارتباط باشید.

 

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : سیم خاردار , توری حصاری , پایه فنس , نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 58 تاريخ : چهارشنبه 22 / 6 ساعت: 16:28

در پروسه ساختمان‌سازی، از محصولات و مقاطع مختلفی استفاده می‌شود. به طور مثال از تیرچه، تیرآهن، میلگرد و پروفیل به منظور ایجاد اسکلت ساختمان و استحکام بالا استفاده می‌شود. از سیمان، آجر، گچ و مواردی از این قبیل به منظور تکمیل دیوار‌ها و کلیات یک ساختمان استفاده می‌شود. در این بین، سه محصول پرکاربرد وجود دارد که در محیط‌های مختلف به منظور آب‌بندی و عایق‌کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. یونولیت و پشم شیشه از دیرباز تاکنون به عنوان عایق‌کاری صحیح ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این بین واتراستاپ که از دیگر محصولات شهر مفتول است، به منظور آب‌بندی نواحی مختلف در ساختمان، استخر و مکان‌هایی از این قبیل استفاده می‌شود. اگر قصد خرید این محصولات را دارید، ما در این بخش در مورد خرید انواع یونولیت، پشم شیشه و واتراستاپ به طور کامل صحبت می‌کنیم.

خرید انواع یونولیت

یونولیت محصولی بسیار مهم در صنعت ساختمان‌سازی است. به همین دلیل خرید و استفاده از انواع یونولیت در ساخت‌وساز حائز اهمیت است. یونولیت محصولی بسیار سبک و ساخته شده از دانه‌های پلی‌استر است. این محصول از ذرات پلاستیکی و هوا تشکیل می‌شود. یونولیت‌ها در انواع مختلفی ساخته شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. انواع این محصول شامل یونولیت فشرده، یونولیت سقفی، یونولیت دیواری و… است. هر یک از موارد نامبرده کاربرد خاص خود را دارند. در خرید یونولیت می‌بایست به نوع آن توجه کنید و با توجه به نیاز خود آن را تهیه کنید.

یونولیت‌ها از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار هستند. وزن سبک، مقاومت در برابر آب و رطوبت، مقاومت در برابر صوت و حرارت، قابلیت بازیافت، افزایش سرعت ساخت‌وساز و… همگی از ویژگی یا مزایای این محصول هستند. می‌توان گفت از این محصول تنها در ساختمان‌سازی استفاده نمی‌شود. از آن جایی که یونولیت نوعی عایق در برابر ضربه نیز هست در بسته‌بندی لوازم خانگی به وفور استفاده می‌شود. این محصول معمولا به همراه تیرچه کرومیت مورد استفاده قرار می‌گیرد. در خرید یونولیت توجه به ابعاد، نوع، قیمت و مواردی از این قبیل بسیار مهم است.

خرید انواع پشم شیشه

دومین محصولی که به منظور عایق‌کاری ساختمان در برابر صدا، حرارت و رطوبت مورد استفاده قرار می‌گیرد پشم شیشه است. پشم شیشه قدیمی‌ترین محصول در عایق‌کاری ساختمان است. به منظور ساخت پشم شیشه  از الیاف نازک شیشه استفاده می‌شود. به طور معمول برای ساخت یک رول پشم شیشه از 10 بطری شیشه‌ای استفاده می‌شود. الیاف پشم شیشه بسیار ریز و نازک هستند. به طور کلی به منظور ساخت یک رول پشم شیشه حدود 10 بطری شیشه‌ای نیاز است. پشم شیشه دارای خصوصیات فنی خاصی است. بنابراین در زمان خرید پشم شیشه به ضخامت، دانسیته و جنس پوشش آن باید توجه کنید. به طور کلی این محصول در دو نوع رولی یا پتویی و پانل یا تخته‌ای تولید شده و در بازار به فروش می‌رسد. پشم شیشه از مواد مختلفی تشکیل می‌شود. المان‌های اصلی آن شامل سیلیس، کربنات سدیم، دولومیت، فلدسپات، براکس و… است. برای ساخت آن نیز لازم است تمام مواد با هم ترکیب شده و در نهایت پس از مخلوط شدن فرآیند تولید روی آن صورت گیرد.

اگر در یک ساختمان هدف شما عایق‌کاری حرارتی است، بهترین و مناسب‌ترین گزینه پشم شیشه است. چرا که این محصول در خصوص ایجاد عایق مناسب برای حرارت مقاومت عالی دارد.

خرید انواع واتراستاپ

در نهایت سومین محصولی که در ساختمان‌سازی و ساخت استخر از اهمیت زیادی برخوردار است، واتراستاپ است. واتراستاپ نواری محکم از جنس لاستیک است. در سازه‌های بتنی به منظور جلوگیری از ورود یا حرکت آب در بتن، در درزهای مختلف از این محصول استفاده می‌شود. از ویژگی‌های بارز واتراستاپ می‌توان به استحکام بالا در برابر انعطاف‌پذیری مطلوب اشاره کرد. در صورتی که در بتن ترک یا درزی وجود داشته باشد، با کمک این محصول به راحتی می‌توان آن را پوشش داد.

به طور کلی این محصول بر اساس ساختار به سه نوع pvc یا لاستیکی، منبسط شونده و هیدروفیلی تقسیم می‌شود. در زمان خرید واتراستاپ، توجه به نوع آن حائز اهمیت است. نصب آسان و سریع، مقاومت عالی در برابر فشار آب، مقاومت کششی بالا، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و اسیدی از جمله مزایای اصلی این محصول است. اگر بخواهیم کاربردهای اصلی واتراستاپ را بیان کنیم باید بگوییم در آب‌بندی درزهای اجرایی تونل و سد، در سازه‌های صنعتی، در درزهای اجرایی استخر و همچنین آب‌های زیرزمینی از این محصول استفاده می‌شود.

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : یونولیت , واتراستاپ , پشم شیشه, نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 52 تاريخ : چهارشنبه 22 / 6 ساعت: 16:26

در زمان ساختمان‌سازی و به طور کلی ساخت یک سازه، به مصالح مختلفی نیاز است. برخی از مصالح اصلی شامل تیرآهن میلگرد، پروفیل و… از مصالح ضروری هستند. در این میان برخی مصالح دیگر نظیر اسپیسر، الکترود جوشکاری و میلگرد ساده نیز لازم است باشند تا یک سازه مقاوم و اصولی ساخته شود. شهر مفتول یکی از مراکز تولید و توزیع‌کننده انواع محصولات مفتولی و مصالح ساختمانی است. خرید اسپیسر، الکترود جوشکاری و میلگرد ساده را با قیمت مناسب و کیفیت تضمینی می‌توانید در شهر مفتول انجام دهید. در این بخش با ما همراه باشید تا با مشخصات این محصولات آشنا شوید.

فروش میلگرد ساده

میلگرد ساده که به نام میلگرد A1 نیز شناخته می‌شود، در بازار به عنوان میلگرد نرم معروف است. سطح میلگرد ساده مسطح بوده و صاف است. این میلگرد فاقد آج بوده و دارای خاصیت فرمپذیری بالایی است. جنس فولادی که در ساخت میلگرد استفاده می‌شود، طوریست که سبب افزایش قابلیت جوشکاری در آن شده است. میلگردها معمولا طبق استاندارد دارای قطر ۶ تا ۲۰۰ میلی‌متر هستند.

این میلگردها کاربرد بیشتری نسبت به میلگردهای آجدار دارند. از نظر مقاومت، کاربرد و ویژگی نسبت به میلگردهای آجدار متفاوت هستند. میلگرد ساده دارای حداقل تنش تسلیم ۲۴۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع و حداقل مقاومت کششی ۳۶۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است. به منظور اطلاع از قیمت فروش میلگرد ساده  با شهر مفتول در ارتباط باشید.

فروش الکترود جوشکاری

در خصوص مشخصات خرید و قیمت فروش الکترود جوشکاری باید گفت این محصول در دنیای مهندسی و ساخت‌وساز از اهمیت زیادی برخوردار است. الکترود جوشکاری، نوعی مفتول فلزی یا گرافیکی است. پوشش الکترود، فلاکس نام داشته و به منظور عبور جریان برق معمولا مورد استفاده قرار می‌گیرد. الکترود جوشکاری با نام سیم جوش نیز معروف است. این محصول از یک طرف به قسمت فلزی و از طرف دیگر به بخش غیر فلزی متصل می‌شود. کاربرد اصلی الکترود، برقراری ارتباط بین دو جزء رسانا و حتی نارسانا است.

در واقع در صنعت جوشکاری، به منظور پر کردن فضای خالی بین دو سطح، به منظور ایجاد اتصال و استحکام، از این محصول استفاده می‌شود. الکترود جوشکاری به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شود و دارای انواع زیادی است. دو دسته از رایج‌ترین الکترودها ، الکترودهای مصرفی و مصرف نشدنی هستند. الکترود مصرفی، به الکترودهایی با نقطه جوش پایین گفته می‌شود. به منظور تولید و ساخت این الکترود از نیکل استفاده می‌شود. الکترودهای غیر مصرفی، از مقاومت مطلوبی برخوردار هستند. بر عکس الکترودهای مصرفی، در طول فرآیند جوشکاری تمام نمی‌شوند. بلکه تنها مقداری از طول آن‌ها کم می‌شود.

فروش اسپیسر

قیمت فروش اسپیسر  بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود. اما قبل از بیان قیمت اسپیسر، بهتر است با این محصول به طور کامل آشنا شوید. اسپیسر یا فاصله نگهدار، محصولی در سایز، ابعاد و مدل‌های مختلف است. کاربرد اصلی این محصول ایجاد پوشش بر روی میلگردها است. در واقع از این محصول می‌توان در پروژه‌های سدسازی و تونل‌سازی نیز استفاده نمود. استفاده از این قطعه کوچک، بسیار مهم و کاربردی بوده و مزایای زیادی هم دارد. به طوری که سبب افزایش کیفیت سازه و سرعت اجرا در انواع پروژه‌های ساختمانی می‌شود.

اصلی‌ترین کاربرد این محصول در ساختمان‌سازی و میلگرد، ایجاد و حفظ فاصله در میان میلگردها و پوشاندن میلگرد و در نهایت جلوگیری از زنگ زدن آن است. شاید بهتر باشد با فواید استفاده از این محصول به طور دقیق‌تر آشنا شوید. به طور کلی به مرور زمان، میلگردها در اثر تماس و مجاورت با هوا، دچار زنگ‌زدگی شده و اکسید می‌شوند. این مسئله منجر به خوردگی میلگرد شده و خسارات زیادی را بر روی سازه می‌گذارند. زمانی که از اسپیسر استفاده می‌شود، سطحی روی میلگرد را می‌پوشاند. در نهایت نیز میلگرد از زیان‌های مجاورت با رطوبت و هوا در امان می‌ماند. این محصول در انواع مختلف پلاستیکی و فلزی ساخته می‌شود که استفاده از نوع پلاستیکی رایج‌تر است. برای مشاهده قیمت روز انواع اسپیسر، به سایت شهر مفتول مراجعه کنید.

 

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : میلگرد ساده , اسپیسر , الکترود , الکترود جوشکاری , نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 59 تاريخ : چهارشنبه 22 / 6 ساعت: 16:25

 

 

در این بخش قصد داریم در مورد سه محصول پرفروش و کاربردی در شهر مفتول صحبت کنیم. رابیتس، فنس و توری مرغی، سه محصول پرفروش در مجموعه شهر مفتول هستند. هر یک از این محصولات با کاربرد خاص خود در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. رابیتس، به عنوان نوعی توری، به وفور در صنعت ساختمان‌سازی و دکوراسیون داخلی به منظور استحکام سقف و یا اجرای طرح‌های خاص در زمان گچ‌کاری ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع محصولی پایه، برای اجرای مصالح مختلف است. در این میان فنس و توری مرغی، هر دو در دسته توری‌ها قرار گرفته و کاربرد اصلی آن‌ها ایجاد حفاظ و امنیت در محیط‌های مختلف است. در خرید و فروش هر یک از این محصول به عوامل مختلفی باید توجه کنید. از جمله اصلی‌ترین آن‌ها عوامل موثر در قیمت رابیتس، فنس و توری مرغی است. به همین جهت در این بخش قصد داریم در مورد این فاکتورها و عوامل صحبت کنیم.

عوامل موثر در قیمت رابیتس

رابیتس ، محصولی پرکاربرد و پراهمیت در صنعت ساختمانی است. این محصول شامل یک ورق مشبک فولادی است که پایه آن ورق گالوانیزه است. همچنین با استفاده از مفتول گالوانیزه، این محصول به صورت لایه‌ای فولادی و مشبک ساخته می‌شود. به منظور تهیه آن نیز ورق‌های فولادی تحت کشش عرضی قرار گرفته و پرس می‌شوند. در نهایت برای تبدیل به ابعاد موردنظر برش داده می‌شود.

رابیتس کاربردهای گسترده‌ای دارد. به طور کلی برای ایجاد سقف کاذب، گچ‌کاری و گچ‌بری از این محصول استفاده می‌شود. دکوراسیون، ترمیم و بازسازی ترک ها، پوشش دادن تیرآهن و... از کاربردهای دیگر این محصول است. در واقع این محصول زمینه‌ای مناسب برای اجرای انواع رنگ‌کاری‌های سیمانی و گچی و همچنین نصب نمودن اجزای برقی ایجاد می‌کند.

تولید رابیتس در ابعاد مختلف امکان‌پذیر است. رایج‌ترین ابعاد آن 60×240 سانتی‌متر است. دسته‌بندی این محصول نیز بر اساس فاکتورهای مختلف صورت می‌گیرد که مهم‌ترین آن‌ها تعداد ستون و وزن آن است. ستون‌های رایج این محصول 9، 11 و 13 هستند. عوامل موثر در قیمت رابیتس، شامل چندین دسته هستند. اما به طور کلی مهم‌ترین مواردی که در قیمت این محصول تاثیرگذارند به شرح زیر است:

·         تعداد ستون‌های رابیتس

·         وزن رابیتس به طوری که هر چقدر وزن بیشتر باشد قیمت آن بیشتر می‌شود.

·         ابعاد رابیتس

·         قیمت روز آهن و فولاد چرا که محصول پایه رابیتس ورق گالوانیزه و مفتول است.

·         میزان تقاضا و شرایط داخلی کشور

عوامل موثر در قیمت فنس

فنس یا توری حصاری، مهم‌ترین نقش را در ایجاد امنیت و ایجاد حصار در اطراف مناطق مختلف ایفا می‌کند. امروزه توری حصاری یا فنس از محصولی به اسم مفتول گالوانیزه ساخته می‌شود. همین مسئله سبب شده است تا مقاومت و استحکام بالایی داشته باشد و در شرایط آب‌وهوایی مختلف قابلیت استفاده داشته باشد. طول عمر این محصول به بالای 50 سال نیز می‌رسد. مهم‌ترین عامل در میان عوامل موثر در قیمت فنس، جنس آن است. چرا که جنس فنس در مقاومت و استحکام آن تاثیر بسیار زیادی دارد. به منظور تولید این محصول، از دو روش دستی و اتوماتیک استفاده می‌شود.

اگر بخواهیم به کاربردهای رایج این توری اشاره کنیم، باید بگوییم به منظور حصارکشی دور زمین‌های ورزشی، دیوارهای ویلا یا خانه، باغچه و زمین کشاورزی، استفاده در مناطق نظامی و... می‌توان اشاره کرد. از این رو کاربرد نسبتا گسترده و مفیدی دارد. همانطور که گفته شد فنس از دو جنس فولاد و گالوانیزه تولید می‌شود. نوع فولادی در برابر خوردگی مقاومت بالایی ندارد. بنابراین ممکن است در مجاورت رطوبت دچار زنگ‌زدگی شود. این در حالی است که نوع گالوانیزه بسیار مقاوم است.

·         جنس فنس که معمولا فنس فولادی ارزان‌تر از فنس گالوانیزه است.

·         ابعاد آن ها

·         قیمت فولاد و آهن در بازار جهانی

·         شرایط داخلی کشور

عوامل موثر در قیمت توری مرغی

توری مرغی از جمله توری‌های مهم در میان انواع توری است. از این محصول در موارد مختلف استفاده می‌شودکه مهم‌ترین کاربرد آن نیز حصارکشی لانه حیوانات و مراقبت از گیاهان است. از آن‌جایی که بیشتر برای حصارکشی لانه کبوترها مورد استفاده قرار می‌گیرد، با نام توری مرغی شناخته می‌شود. اگر بخواهیم دقیق‌تر این محصول را مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم این محصول شبکه‌ای فلزی است. برای ساخت آن نیز از سیم مفتول‎‌هایی با ضخامت‌های متفاوت استفاده می‌شود. برای تولید این محصول از دو روش استفاده می‌شود. روش اول گالوانیزه گرم و روش دوم گالوانیزه سرد است. اما در این میان باید گفت توری که به روش گالوانیزه سرد تولید می‌شود، از نوع گالوانیزه گرم کیفیت پایین‌تری دارد. بنابراین موثرترین عامل در میان عوامل موثر در قیمت توری مرغی، گرم یا سرد بودن آن است.

توری مرغی گالوانیزه گرم، در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی مقاومت بالایی دارد. این در حالیست که نوع گالوانیزه سرد مقاومت پایینی دارد. قابلیت حمل آسان، قیمت مناسب، استحکام مطلوب و... همگی از مزایای مهم توری مرغی هستند. در سقف، گچ‎کاری و ستون‌ها نیز از این محصول استفاده می‌شود. فاکتورهای تعیین‌کننده قیمت توری مرغی به شرح زیر هستند:

·         جنس مفتول بکار رفته در ساخت آن

·         ضخامت مفتول

·         وزن و ابعاد توری مرغی

·         روش تولید آن

خرید انواع توری و رابیتس در شهر مفتول

پس از آشنایی با فاکتورهای موثر در قیمت رابیتس، توری مرغی و فنس، خرید از مراکز معتبر در مرحله بعدی قرار دارد. شهر مفتول از جمله معتبرترین مراکز عرضه و فروش انواع محصولات مفتولی است. در واقع انواع افزودنی بتن، مصالح ساختمانی، تیرچه و توری را با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت می‌توانید از شهر مفتول خریداری کنید. مزیت شهر مفتول در مقایسه با مراکز دیگر، امکان ثبت سفارش آنلاین از طریق وب سایت و تحویل درب منزل است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره 37556-021 تماس بگیرید و یا به آدرس https://shahrmaftool.com/ مراجعه کنید.

 

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : رابیتس , فنس , توری مرغی , نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 34 تاريخ : دوشنبه 6 / 6 ساعت: 19:12

 

 

سیم مفتول یکی از محصولات پرکاربرد و مهم در صنایع مختلف از جمله صنعت ساخت‌وساز است. این محصول با استفاده از شمش فولادی و از طریق فرآیند نورد گرم تولید می شود. از جمله مشخصات بارز انواع سیم مفتول، خاصیت انعطاف‌پذیری بالای آن‌‎هاست. از طرفی مقاومت آن ها بالا بوده و فاقد خاصیت آهن‌ربایی هستند. فلزی که در ساخت این محصول استفاده می شود هادی بوده و ممکن است از نوع مس و آلومینوم نیز باشد. سیم مفتول به دسته های مختلفی تقسیم می شود که شامل سیم مفتول مسوار، آرماتوربندی، گالوانیزه، مفتول سفید و… است. از جمله مراکز معتبر فروش انواع محصولات مفتولی و سیم مفتول، شهر مفتول است. به منظور اطلاع از مشخصات خرید و فروش انواع سیم مفتول گالوانیزه، آرماتوربندی و مسوار با ما همراه باشید.

فروش سیم مفتول گالوانیزه

سیم مفتول گالوانیزه که با نام مفتول سفید نیز شناخته می شود، با مفتول سیاه تولید می شود. در واقع برای ساخت این محصول، مفتول سیاه گالوانیزه شده و تولید می شود. گالوانیزه شدن، به فرآیندی گفته می شود که توسط آن مفتول مقاومت بالایی در برابر زنگ زدن پیدا می کند. در نتیجه محصول نهایی قابلیت تحمل هر نوع آب‌وهوایی را خواهد داشت.

سیم مفتول گالوانیزه خود به دو نوع تقسیم می شود که شامل مفتول گالوانیزه گرم و سرد است. برای تولید این مفتول، سیم مفتول تخت حرارت بالایی قرار گرفته و این دمای بالا سبب می شود تا کربن آن کاهش یابد. پس از این کار در وان روی غوطه‌ور می شود تا سطح آن کاملا صاف و شفاف شده و همچنین در برابر مواد خورنده مقاومت کافی را پیدا کند. در حالت کلی فروش سیم مفتول گالوانیزه در دو صورت گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد صورت می گیرد. اگر بخواهیم ویژگی های این محصول را بیان کنیم، باید بگوییم با شرایط آب‌وهوایی مختلف سازگاری کامل دارد.

این محصول در برابر نم، رطوبت، اکسید شدن و ساییدگی محصولی مناسب است. چرا که در چنین شرایطی از استحکام بالایی برخوردار است. از طرفی قیمت فروش سیم مفتول گالوانیزه در مقایسه با ویژگی‌هایی که دارد بسیار مناسب است. نصب و نگهداری راحت و طول عمر بالا نیز از دیگر ویژگی های این محصول است.

فروش سیم مفتول آرماتوربندی

دومین محصولی که قصد داریم در میان انواع سیم مفتول به شما معرفی کنیم، سیم آرماتوربندی است. این محصول نوعی مفتول سیاه است که به وفور در ساختمان‌سازی مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی در فرآیند ساختمان‌سازی، به منظور اتصال میلگردهای افقی و عمودی در کنار یکدیگر، از این محصول استفاده می شود. رایج ترین نوع سیم آرماتوربندی که در بازار یافت می شود، سیم مفتول 1.5 است. اما به طور کلی مفتول آرماتوربندی، از 1.5 تا 4 میلی‌متر تولید می شود. هر کدام از ضخامت های نام‌برده کاربرد خاصی دارند. مهم ترین گریدهای سیم آرماتوربندی شامل مفتول 1.5میلی‌متر، 2.5 میلی‌متر 3 میلی‌متر و 4 میلی2متر است.

کاربرد اصلی سیم آرماتوربندی در حوزه ساختمان‌سازی است. در واقع بتن مقاومت فشاری مطلوبی دارد اما مقاومت کششی آن بسیار پایین است. در چنین حالتی به منظور افزایش و جبران این ضعف، از میلگرد یا خاموت استفاده می شود. میلگرد که در این بخش با نام آرماتور شناخته می شود، توسط سیم آرماتوربندی به هم متصل می گردد تا در نهایت محکم شده و تکان نخورد.

قیمت فروش سیم مفتول آرماتوربندی بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می شود. به طور کلی در وهله اول قیمت میلگرد در قیمت این سیم تاثیرگذار است. روش تولید سیم آرماتوربندی نیز در تعیین قیمت موثر است.

فروش سیم مفتول مسوار

مفتول مسوار نیز یکی از انواع سیم مفتول است. این مفتول از دو آلیاژ مس و قلع تولید می‌شود و از آن جایی که بخش اعظم آن را مس تشکیل می‌دهد به آن مفتول مسوار گفته می‌شود. از جمله ویژگی‌های اصلی این سیم مفتول خاصیت چکش خواری و انعطاف پذیری مطلوب آن است. روش تولید آن نیز به صورت نورد گرم است. یکی از ویژگی‌های اصلی این محصول نقطه جوش پایین آن است. از این رو در مصارف جوشکاری استفاده می‌گردد. از جمله مشخصات اصلی مفتول مسوار این است که از روکش کردن مفتول فولادی تولید می‌شود. قطر سیم مفتول از 0.7 تا 10 میلی متر متغیر است.

این محصول به صورت شاخه و کلاف تولید می‌شود. وزن هر یک از آن‌ها نیز حدود 15، 30 تا 50 کیلوگرم است. از مفتول مسوار در موارد مختلف استفاده می‌شود. به طور مثال به منظور ساخت سیم جوش، عملیات جوشکاری، ساخت چوب لباسی، ساخت صفحه‌های یخچال، تولید قفسه کالسکه‌های فروشگاهی، باکس و قفسه، محصولات ریلی، صنایع آشپزخانه و… به میزان زیادی از این محصول استفاده می‌گردد. یکی از مزایایی که استفاده از مفتول مسوار دارد مقرون به صرفه بودن آن است. در واقع با هزینه‌ای کم می‌توانید این محصول را تهیه کنید. همچنین جهت ساخت و طراحی انواع تجهیزات خانگی، ابزار و لوازم آشپزخانه، تولید قطعات خودرو و… از این محصول استفاده می‌گردد.

در شهر مفتول می‌توانید انواع محصولات مفتولی را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید. شهر مفتول با چندین سال سابقه درخشان در حوزه فروش انواع مفتولی، انواع توری، پایه فنس، واتراستاپ ، اسپیسر، الکترود جوشکاری و…. انواع این محصولات را با کیفیت تضمینی و قیمت مناسب به فروش می‌رساند. به منظور دریافت اطلاعات و ارتباط با کارشناسان با شماره 37556-021 در ارتباط باشید. همچنین به منظور مشاهده سایر محصولات می‌توانید به سایت شهر مفتول مراجعه نمایید.

 

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : مفتول گالوانیزه , سیم مفتول گالوانیزه , سیم آرماتوربندی , مفتول مسوار, نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 51 تاريخ : دوشنبه 6 / 6 ساعت: 19:12